Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-22, 09:14   #2
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Leveringstid pass og ID-kort?

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Har fått græbbet til meg time til pass og ID-kort for 12-åringen 16 mai, reiser på ferie 25 mai om kvelden. Rekker vi å få ferdig produsert pass og ID kort i posten innen avreise da? Er det mulighet å hente det på politikammeret så vi slipper treg postgang? 17. mai er jo imellom og postutlevering er vel kun annenhver dag. Vi reiser innen Norden, men med fly, så må ha ID med bilde, om det er kjappere å produsere ID-kort så rekker det også.

Jeg var på politistasjonen på mandag for å bestille pass, kan si fra når jeg får SMS om at det er sendt. Selv om det ikke er noen garanti at ventetiden er den samme om noen uker. Det skal være mulig å hente det hos politiet ja.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat