Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-22, 09:17   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Småhusplanen i Oslo, meninger om endringene?

Jeg er jo fullstendig uten estetisk gen, så jeg tenker man må finne løsninger som fungerer for å få plass til flere folk.

Jeg har jo stort sett bodd i blokk/bygård, men bor nå i rekkehus (i en blokk ... litt underlig konsept, men jeg synes det fungerer). Det er ingen menneskerett å ha egen hage, og man klarer seg helt fint uten.

I mitt nabolag er det nå en protestaksjon mot å bygge en blokk på en tomt hvor det tildligere lå et næringslokale og en bensinstasjon; et par minutters gange fra et stopp t-banestopp (med kvarters reisetid til Oslo sentrum). Jeg vet det ikke er det du egentlig spør om siden det ikke er småhus. Men jeg synes det er relativt snodig at man skal protestere mot fortetting ved kollektivknutepunkter. Det vitner om at man har liten tanke for andre enn seg selv. Og den siste setningen der føler jeg at gjelder for en del av denne småhusplanen også.