Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-22, 10:39   #10
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.882
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Småhusplanen i Oslo, meninger om endringene?

Heldigvis er det bråstopp på galskapen.
Jeg har bodd her i 22 år og det er helt galemahtias her på toppen, særlig de siste 10 årene. Kan jo flashe at jeg bor på Nordstrand og vi er superglad for forbudet.
Riktignok var det snakk om fortetning mot knutepunkt men nå har alle eplehagene blitt utbygd med disse kassene og gatene her er stappfulle av biler for mange her har både to og 3 biler.

Nabotomten hvor vi bor har ikke blitt vedlikeholdt og barna som bor der, sammen med foreldrene, hadde helt sikker plan om å selge til utbygger når foreldre flytter på sykehjem eller dør. Og tomten er klønete oppdelt sånn at vi helt sikkert ville blitt involvert i prosjektet og "måtte" selge til utbygger.
Det er penga som rår og vi kunne nok sikkert ikke sagt nei.
Men nå er det sikkert uaktuelt og vi kan puste ut.
Men etter hva vi skjønte så kan man fortsatt søke og få spesialbevilgning. Men nå blir vel alle søknader nøyere gjennomgått.
Det kan virke som at "alle" søknader fra utbygger/entrepenører har gått glatt igjennom prosessen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat