Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-22, 07:44   #48
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.789
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leveringstid pass og ID-kort?

Jeg begynte plutselig å få litt panikk. Sønnen min på 19 må ha nytt pass, og jeg tok på meg jobben med å bestile time til han. Jeg husker ikke om jeg oppga navn og om jeg i så fall oppga hans eller mitt, men det står i alle fall mitt telefonnummer og e-postadresse. Det var vel uansett aldri spørsmål om HVEM som skulle ha nytt pass? Bare om vedkommende skulle ha pass eller ID-kort og hvor mange personr det gjaldt? Jeg sjekket det automatiske svaret fra Politiet, og der står det bare:

Timeavtale:
Du har time xx/xx/2022 kl. 08:30 for
Både pass og ID-kort til samme person ( 1 person(er) )
ved xxx politistasjon.
Møt opp 10 minutter før timen.

Betyr det at det ikke spiller noen rolle HVEM denne ene personen er? Eller kan det bli trøbbel fordi opplysningene står på meg? Jeg skal uansett være med, og kan alltids legitimere meg, slik at de vet at jeg er jeg som bestilte.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat