Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-22, 07:50   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lunsj og middag i Oslo lørdag

Det er Holmenkollstafetten på lørdag. Ekstremt mange bedrifter skal ut å ha bankett. Dere må reservere bord på forhånd!

Men egentlig vil jeg anbefale dere et sted hvor det ikke er mulig å reservere - Koie Ramen i Torggata, eller den ligger egentlig i en sidegate. De har skikkelig god ramen (nuddelsuppe) og man får definitivt en urban følelse. Første gang vi var der stod Chirag fra Karpe bak oss i køen (ja, han stod i kø som alle andre), og snuppa har forgudet stedet siden. Men det er et lunsjsted, for det er ikke spesielt komfortable sitteplasser.

Fra Torggata er også veien kort til Markveien siden du har antydet at hun er ute etter bruktbutikker for klær.

Til middag ville jeg kanskje spist burger på Døgnvill? De har flere helt fantastiske vegatarburgere, og jeg er ikke vegetarianer. Men det er jo plenty av gode alternativer alt etter hva slags mat dere vil ha. Men altså; dere må bestille bord.