Sv: Lunsj og middag i Oslo lørdag
Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.
Det er Holmenkollstafetten på lørdag. Ekstremt mange bedrifter skal ut å ha bankett. Dere må reservere bord på forhånd!
Men egentlig vil jeg anbefale dere et sted hvor det ikke er mulig å reservere - Koie Ramen i Torggata, eller den ligger egentlig i en sidegate. De har skikkelig god ramen (nuddelsuppe) og man får definitivt en urban følelse. Første gang vi var der stod Chirag fra Karpe bak oss i køen (ja, han stod i kø som alle andre), og snuppa har forgudet stedet siden. Men det er et lunsjsted, for det er ikke spesielt komfortable sitteplasser.
Fra Torggata er også veien kort til Markveien siden du har antydet at hun er ute etter bruktbutikker for klær.
Til middag ville jeg kanskje spist burger på Døgnvill? De har flere helt fantastiske vegatarburgere, og jeg er ikke vegetarianer. Men det er jo plenty av gode alternativer alt etter hva slags mat dere vil ha. Men altså; dere må bestille bord.
Vi har allerede tenkt på Døgnvill etter å ha spist der for et par år siden. Da satt vi i baren på Tjuvholmen en lørdagskveld.
Ramen høres deilig ut; det tror jeg kan være aktuelt. Broren skal på tur til Oslo han også med klubben; de skal på Tusenfryd.