Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-22, 17:27   #4
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: iCloud for dummies - hvordan frigjøre plass

Jeg betaler 29kr mnd i iCloud for 200gb.
Har 15 000 bilder, masse dokumenter (det betyr at jeg kan nå alle dokumentene mine fra hvilken som helst enhet hvor jeg er i verden bare jeg kan trykke www.iCloud.com fordi det ligger jo der), kontakter, kalender..

Man har i utgangspunktet 5 gb gratis så det er nok disse du har brukt opp.

Du trenger ikke laste ting opp til iCloud men da må du ha en annen backup løsning på bildene du tar med tlf fordi forsvinner mobilen er bildene borte.

Ennløsning er å koble mot maskin (Mac/Windows) og overføre dit slik at den er backup. (Men lurt alltid ha backup av en maskin også da).

Jeg valgte å betale de 29 kr i mnd (1 flaske brus..) og ha alltid alt der.

Kjøper du ny tlf så får du jo ikke med deg de nåværende bildene over heller med mindre du tar de manuelt via en maskin.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat