Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-07, 11:04   #7
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi reise?

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Roma høres veldig bra ut. Er det ikke veldig dyrt der?

Jeg tror ikke det blir dyrere enn hva du gjør det til. Altså, jeg mener at hvis du bor på kjempedyrt hotell og kun går på gourmetrestaurant så blir det jo dyrt. Men det er slettes ikke nødvendig. Vi spiste utrolig god mat på rimelige restauranter. Vi var egentlig mest opptatt av å sitte på uterestauranter i januar vi da. Om det er dyrt å shoppe der aner jeg ikke. Jeg ville tippe at det er som storbyer flest i sør-Europa.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat