Sv: Gruffetråden #11
Samboeren til broren min er løs kanon på dekk. Noe så inni helsikkes løs kanon på dekk. Nå er det så ille at jeg og den andre broren river oss litt i året og ber på våre knær til en eller annen overmakt om at den dagen pappa setter fra seg tøflene, så bør hun være ute av bildet. Vi kan takle broren, det har vi snart 40 års erfaring med, og er forhåpentligvis mange år til pappa må kaste inn håndkleet.
Men den løse kanonen der? Hell no.
Nå de siste ukene har hun:
- Tatt taxilappen, fått bror til å ta fri to dager for å kjøre henne til Mosjøen for å kjøre opp "for er så skummelt i Trondheim", for å ETTERPÅ innse at ojsann, hun må jo til psykriater pga adhd medisiner.
- Meldt broren opp til kommunen for hverdagsmestring og at han skal lære seg å vaske hus. (Det kan han....)
- Nesten solgt ene bilen til 50 000 under verdi "fordi han på bilbutikken var så trivelig"
- Lagt ut masse på facebook-siden til taxien og reklamert for taxi. Greit nok det, men hun skriver jo ikke rent, så ingen skjønner hva hun sier, så det er ikke akkurat reklame.
Hjelp.
Bare hjelp.
Jeg prøver å ikke la det bli noe jeg tenker på, men det er litt vanskelig. Haha.
Lillesøster 09
|