Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-22, 09:35   #12
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg bruke en passtime som mannen min har bestilt?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Takk for svar. Men har kommet til at vi avbestiller den, jeg trenger ikke nytt pass før etter jul, og har time i august. Jeg har også en time i høstferien som sønnen kan bruke. Han trenger heller ikke før etter jul. Da kan noen andre få glede av den på Stjørdal.

Like lurt at dere avbestilte, for om du har gyldig pass så langt frem så tror jeg ikke du hadde fått bestilt nå og det ville blitt bomtur. Vi forsøkte oss nemlig på å bestille id-kort til eldste barnet. Barnet har gyldig pass men ikke førerkort og må dermed drasse rundt på pass som id, og vi tenkte nasjonalt id-kort var litt mer praktisk. Men vi ble avvist i skranken på grunn av leveringsproblemene og henvist til ny time etter sommeren. (Det var ikke helt bomtur, for minste barnet skulle ha nytt pass, så vi fikk uansett benyttet oss av timen vår.)