Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-22, 12:03   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Vi var på Liseberg i helgen. Der kan alle som gidder å laste ned appen booke tid for seg (og inntil 5 til) på attraksjoner. Det er forholdsvis få som kan booke slik at køen blir veldig kort. Dette koster ingen penger, og man kan bare booke én attraksjon pr telefon. Mens man venter i den virtuelle køen kan man stå i fysisk kø til andre attraksjoner.

Ordningen er gratis (gitt at man har smarttelefon), og derfor synes jeg den er helt grei. Tilsvarende har vi opplevd i andre parker i andre land.

Jeg synes IKKE ordningen som Tusenfryd nå innfører er grei, men jeg har boikottet Tusenfryd i en god del år allerede. Men da fordi de er en skikkelig dårlig organisert fornøyelsespark. (Jeg har besøkt ganske mange flere fornøyelsesparker enn gjennomsnittet og mener at jeg har ganske godt erfaringsgrunnlag.)

Sist redigert av Tjorven : 31-05-22 kl 12:34.
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat