Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-22, 16:36   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Stort smil

Oslo - er det egentlig noe å gjøre på der?

Det ser ut til at jeg skal tilbringe nesten en uke av sommerferien min på Østlandet, nærmere bestemt Oslo, og som den sære og sure vestlendingen jeg er har jeg jo knapt vært innom hovedstaden før.
OK, det var litt overdrevet; Jeg har tross alt trasket opp og ned Karl Johan noen ganger, gått en runde rundt Sognsvann, sett Holmenkollen og gått på Operataket. Jeg har også spist veldig god mat i Mathallen (?), og vært på Aker brygge og i Vigelandsparken.

Hva vil dere anbefale at jeg (og tre andre voksne) finner på i slutten av juli? Jeg/vi er glad i å gå tur, og har f.eks aldri vært i den berømte "marka". Hvor bør man gå hvis man skal ha en langtur eller to der? I tillegg liker jeg å spise god mat på koselige steder, og i kulturopplevelser som konserter, museum (ikke type norsk folkemuseum) etc.

tips!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat