Tråd: #Swedengate
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-22, 16:12   #11
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: #Swedengate

Jeg hadde ikke hørt om dette før jeg så tråden, så måtte lese litt. Det ble jommen blåst litt ut av proporsjoner, ja.

Det er jo ikke så rart at dette var annerledes for de av oss som vokste opp på 80-tallet i hvert fall, mine foreldre hadde ikke god råd og vi var tre barn, så å skulle servere middag til andre som måtte finne på å være i huset var jo en belastning, og vi lagde veldig sjelden mer mat enn det som ble spist av de som bodde der. Men planlagte besøk fikk jo, og de strakk seg såklart, men det var helt vanlig at folk skulle hjem og spise. Mine barn har av ulike grunner hatt stort sett planlagte besøk, og dessverre har de det alt for sjeldent, så her er det ikke noen problemstilling at huset plutselig er fullt av barn - dessverre.