Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-22, 08:53   #6
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.216
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ til nipple covers

Som en som ikke bruker bh har jeg vel testet ut alle diy-nippelcover som tenkes kan.
Bomullspad og innlegg fra bh blir alt for synlig og oppsiktsvekkende i en florlett kjole tror jeg, men enten kinesologitape eller en litt bred plastertape for sensitiv hud funker bra.
Sportstape er veldig tett, og jeg får i alle fall utslett etter kort tid av den, og det på steder med røffere hud enn på brystet.
Smør gjerne litt fet krem akkurat på knoppen, så river det ikke sånn når den skal av, og bruk et godt stykke tape som settes på på tvers, og stram litt i i den når den settes over brystvorten.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat