Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-22, 21:11   #7
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelig og praktisk regnbukse?

Det nærmeste jeg har kommet etter å ha trålet noen av sportsbutikkene i byen i dag er ei fra HH, til 1200 kr, som infridde på de fleste punkt, bortsett fra at den var merkelig lav i livet. Og ei fra Rab, som var ganske perfekt, super passform og funksjonalitet - bare at den kunne vært litt lengre i bena (dvs damemodellen var alt for kort i bena, 30", mens herremodellen var 32" og grei nok, men fortsatt en tanke knapp), og som kosta 2000 ... Utenom disse var det rimelige regnbukser uten glidelås nederst, eller Goretex-bukser fra Norrøna, Arc'teryx etc, som bråker mer enn et fly, er myke som knekkebrød og koster over 3000.

Jeg synes 2000 kr er alt for mye for ei bukse som egentlig er litt i korteste laget, stort sett bare vil ligge i sekken, for å trekkes utenpå turbukse en sjelden gang under kraftig regn (turbuksene jeg har i softshell holder i lett regn), og tas av igjen så fort det slutter å regne.

Og jeg trenger den nå til helga. Hadde klart meg med vanlig turbukse hvis jeg skulle gå på tur, det er meldt noe regn, men ikke veldig intenst. Men siden jeg skal sitte i kano i timevis bør jeg ha helt vanntett bukse.

Spørs om jeg får prøve Sport Outlet i morgen. Hadde håpet jeg skulle slippe å dra ut av sentrum, for det har jeg egentlig ikke tid til.

Sist redigert av My : 08-06-22 kl 21:26.
My er ikke aktiv   Svar med sitat