Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-07, 15:36   #18
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg må bare skryte litt av min hjemmeværende mann her. Etter at han startet permisjonen for to uker siden, har jeg blitt møtt av de lekreste retter omtrent daglig. I motsetning til meg satser han på å utvide sitt repertoar og prøver stadig noe nytt.

Chilimarinert kyllingfilet med fullkornsnudler, paprikasaus og rødbet- og squashgrateng. Indisk karrigryte med lam. Fylte paprika med karbonadedeig, løk og urter samt fløtesaus. Dampet ishavsrøye. Det er virkelig en fryd!

Kan jeg få låne mannen din?
Mannen min har vært "hjemmeværende" i 7 uker og det er ikke mange dagene jeg har kommet hjem til middag.
Men til hans forsvar få jeg kanskje ta med at han har hatt et brudd i foten, og hatt forbud mot å gå på foten i 5 av ukene.
(gipsen ble tatt av fredagen som var)

I dag skulle vi ha grønnsakssuppe med hjemmelagde kyllingkjøtttboller.
Men temperaturen ute tilsier at noe så varmt utgår (i allefall til i morgen)
Så i dag skal vi ha skillelig gourmet måltid...
Pølse i lompe.