Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-22, 09:57   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.946
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvite sko til dressbukse og skjorte, hvilke anledninger?

Sønnen min skal på en tilstelning der man skal kle seg pent, men ikke i dress. De har fått beskjed om hvit skjorte og mørk bukse. (For å danne et bilde, kan jeg jo si at det dreier seg om åpningen av 22. juli-minnesmerket ved Utøya. Det kommer nok mange folk, samt presse og kongefamilien etc.)

Spørsmålet er: Synes du det er upassende med hvite sneakers? Eller må vi på handletur? Normalt ville jeg sagt «go», men jeg er usikker i dette tilfellet, og det er han også.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat