Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-22, 19:54   #2
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Arrangere korpstur til utlandet?

For en type 7-8 år siden, var vi i Berlin med et lite skolekorps som jeg da var styreleder for.
Vi reiste alene, og ikke til en festival eller noe. Jeg husker vi bestilte gjennom et reisebyrå som skreddersydde turer for korps, og de ordnet med tillatelser til å gjøre et par pop-up konserter i Berlin sentrum. Det er ganske strengt med tillatelser til det, så alt må være klart på forhånd.
De tok seg av bestilling av fly, hotell, reserverte på steder vi skulle spise mat. Vi var i det store badeland utenfor Berlin (ombygget flyhangar), og vi var i dyreparken. Litt tid til butikkshopping var det også.
At det ble streik på flyplassen dagen før vi skulle hjem, krydret bare hele turen med organisering og logistikk på høyt nivå av meg selv og et par andre ledere.
Alt i alt en kjempefin tur!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat