Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-22, 20:49   #3
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Arrangere korpstur til utlandet?

Jeg tør ikke skrive for mye av frykt for å avsløre identitet , men barnas korps har vært to ganger i EM og flere ganger "bare" på tur. Vanligvis har det vært cirka 80 til sammen, så en rimelig bra flokk, hvor de fleste musikantene hadde med minst én forelder. Overnatting på nokså billig, kjipt hotell, og et par felles måltider. Vi har reist med fly, noe som er deilig, men samtidig også krevende mtp. alle instrumentene, massiv mengde spesialbagasje

Jeg har foreløpig vært med én gang, og syntes det var litt slitsomt, men veldig koselig. Barna har virkelig elsket det, da.

Det har vært mye arbeid å arrangere, tror jeg. Og det var bindende påmelding allerede i oktober, når turen skulle være juni året etter.