Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-22, 23:14   #16
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan jeg servere til glutenfri lunsj?

Man kan normalt spise spor av dersom man ikke reagerer på det. Men det stemmer at også mindre mengder kan skade tarmtottene. Da snakker man ikke om de mengdene som er så små at det er lov å merke med kan inneholde spor av. Men om man reagerer må man droppe det selvsagt.

Jenta mi spiser det som er merket med spor av, og hun spiser hvetestivelse. Ellers er vi veldig forsiktige. Vi slurver ikke. Hun har gode verdier og ikke problemer med cøliakien.

Jeg ville servert en salat man kan blande selv, inkludert gf pasta. Så ville jeg bakt gf Toro brownie og hatt is til. Eller bare is.
Man kan også ha omelett. Eller pitabrød som man fyller selv.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat