Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-22, 09:34   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.095
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikkehjelp - spot sweater

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Hvilket garn strikket du den i, Tjorven?

Jeg er litt i tvil akkurat nå, hadde jo en plan, men ble usikker.

Jeg strikket i Arwetta og Thalia fra Filcolana i bakgrunnsfargen. Arwettagarnet var samme farge hele veien og så hadde jeg forskjellige farger iThalia (samt noe rester av Tynn Silk mohair fra Sandnes). Diverse restegarn i mønsteret (mye Sterk fra DSA).

Jeg var ikke sånn superfornøyd med passformen. Ermhulene går veldig langt ned, og det er en del jakker hvor genseren vil bli for «dyp» til å kunne ha på. Men den ble veldig fin og utrolig kosete. Den ligger på Instagram.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat