Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-22, 17:52   #13
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikk og praksis

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Jeg kjøper aldri matvarer, take away eller restaurantmat som leveres på døra, og velger aldri pakke rett hjem eller på døra hvis jeg har et valg. Ei heller Uber, eller taxi generelt. Dette har til nå ikke vært pga en bevisst holdning til transportpolitikk, men jeg skal jammen ha dette i bakhodet hvis jeg en gang skulle bli fristet til å bruke rett-hjem tjenester.

Er med Retz på denne. Jeg bruker ikke denne typer tjenester, men begrunnelsen ligger på andre ting enn en bevisst holdning.

Til hovedspørsmålet ditt: Jeg trenger ofte en "vekker" fra media. Det er jo umulig å reserche alt selv (nå tenker jeg bredt her) så jeg er I alle fall avhengig av lover, regler, media etc