Tråd: Brighton
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-22, 17:24   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Brighton

Det ser ut til at jeg skal til Brighton ca 10 dg i slutten av oktober. Noen som kjenner området som vil gi meg litt tips? Vil jeg bo i sentrum eller litt utenfor?

Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg skikkelig koselig britisk cottage på en klippe eller et eller annet sted, men det må være enkelt å komme seg til byen, butikk etc. Jeg leier ikke bil, så kanskje ikke så enkelt å innfri?

Noe å oppleve i området? Jeg har i utgangspunktet ikke tenkt til å shoppe-shoppe altså, men har Brighton det meste liksom? Jeg har, som dere kanskje skjønner, ikke vært der før Jeg ser at byen har en nydelig strandlinje, og jeg elsker å titte på havet og bare slappe av, så egentlig så burde jeg kanskje heller vært der på sommerstid for jeg ser for meg at senhøstes kan være relativt rufsete i været - men jeg elsker vær da, så det går sikkert finfint.

Fortell meg det jeg trenger å vite om Brighton

Sist redigert av IzziCreo : 14-07-22 kl 17:29.
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat