Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-22, 05:40   #55
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du merket økte matpriser?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Du har ikkje ein kresen, lett undervektig niåring i hus, som nekter å spise skorpene på heimelaga brød rekner eg med …

Brødprisen var eit av mange eksempler eg la merke til på dagens handletur.

Du vet ikke hva som finnes her i huset men nei, ingen barn på 9 for tiden (men har en stor annen utfordring..) Men det finnes få ekstremt mange hjemmelaga brød og skorper trenger ikke være harde/myke om det er utfordringen. Hadde den ungen fått cøliaki hadde du enten måtte bakt, kjøpt enda dyrere mel eller funnet noe annet til brødmåltider.
Så akkurat brød og kresenhet kan snues over natten med en cøliaki diagnose, selv gikk jeg og hadde bare fått litt vondt i magen noen uker når jeg var 9 år. 3 uker senere var det klar beskjed fra sykehuset at du har cøliaki og tåler ikke gluten. Ingen andre symptomer enn litt vondt hadde det vert (er heller ikke cøliaki i slekta mi) så det var veldig overraskende for oss alle..

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat