Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-22, 09:26   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vis meg fine strandhåndklær!

I år kastet vi Menorca-håndklærne våre fra 2013 De har vært gode, men det var ikke mer igjen.

Jeg trenger to nye strandhåndklær. Har sett at de har salg på Kid og Princess, men det er ingen som umiddelbart roper på meg. Ser også at noen skryter av hamam-håndklær, men de virker så tynne…?

Håndklærne brukes kun på strandferier, og da helst som underlag i solsenger. Ved mangel på solsenger rett på sanden. De brukes aldri i det daglige. Jeg er litt usikker på om de egentlig brukes til å tørke oss med, eller om det kun er i teorien. Jeg har sett noen tykke og deilige, men når jeg tenker meg om, er det våte håndklær i solsengen jeg misliker aller mest.

Bør de være store? Jeg tror kanskje det? Men de må også være greie å ha med i kofferten.

Og så var det fargene, da. Elsker gult! Men jeg styrer litt med gult når det kommer til vask. I mørkvasken blir det sennepsfarget.

Hjelp meg med dette gigantiske i-landsproblemet!

Sist redigert av Hyacinth : 16-07-22 kl 10:00.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat