Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-22, 12:50   #2
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kombinert vask og tørk: Har du erfaringer av nyere art?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg har tidligere hatt kombinert vask og tørk, og var i grunnen veldig fornøyd med den maskinen. Dette er 13 år siden da, og den gangen var vel både vaskemaskiner og tørketromler mye raskere enn de er i dag.

Derfor lurer jeg på om noen har oppdaterte erfaringer med å gå fra vaskemaskin og tørketrommel til en kombinert maskin? Hvilke funksjoner er du fornøyd med, og hva savner du?

Har du en konkret modell å anbefale?

Jeg kikket på denne, er det noe denne mangler som jeg kommer til å savne?
https://www.whiteaway.no/hvitevarer/...lg-w4dv709h1w/

Jeg har den du har lenka til, og jeg er superfornøyd. Det tar litt tid når du velger vask&tørk-funksjonen, men ellers er den rask syns jeg. Det er nok funksjoner der: ullprogram, hurtigvask, eco-program, bare tørk, osv., men ikke når du skal vaske og tørke i samme slengen. Da kan du kun velge mellom grader. Jeg bruker kun vask&tørkefunksjonen når jeg vasker håndklær og undertøy, så jeg savner ikke de andre funksjonene i de tilfellene der.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat