Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-22, 12:24   #63
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.522
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Følger du med på korona?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Det innlegget som omtales, har en rekke faktafeil. Bagatelliseringen av omfanget av dødsfall er rett og slett veldig opprørende. Jeg kjenner personlig folk som dro som akutt hjelpeteam til Bergamo i 2020, og blir helt satt ut av at man som voksent menneske kan formidle slik skribenten gjør i artikkelen.

Tror det kan være lurt å formidle dette (til Subjekt) - jeg (som alle andre) tjener på at ting som publiseres ikke har faktafeil.

Opprinnelig lagt inn av Pøblis

Man må gjerne mene så mangt om hvordan pandemien ble håndtert. Men man bør formidle fakta, og ikke forkle sin egen synsing som det. (Det er lov å synse, men da bør man være tydelig på at det er det man gjør.)

Er usikker på om det er meg du snakker om eller personen som skrev innlegget?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis

Og så tenker jeg at hva redaktøren i subjekt har tenkt om dette, er en egen debatt, hvordan man utøver sitt redaksjonelle ansvar er vel så ymse. Det står jo at det er et innlegg fra en gjesteskribent.

Mitt utgangspunkt for diskusjonen var jo hvordan media påvirker oss, så jeg synes jo at det er rett i kjernen av det jeg ville diskutere? Hva mener du bør diskuteres i denne tråden, da?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 25-07-22 kl 13:07. Årsak: la til parantesen: (til Subjekt)
him er ikke aktiv   Svar med sitat