Tråd: The Well
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-22, 00:43   #13
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Well

Jeg har vært der to ganger, og første gangen var det ok men den siste gangen som var kveld i helg opplevde jeg både i bassenget og i en av dusjene å gå rett opp i par som … ja, hadde seg. Og det likte jeg svært dårlig.
Jeg liker Farris bedre, der har jeg ikke hatt noen sånne erfaringer. Men (noen få) manspreadere har man begge plasser da, men man blir jo fort vant til det og til å være avkledd selv også, og jeg har også opplevd at det generelt er grei atmosfære. (bortsett fra de parene da, som ødela mye)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat