Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-07, 00:02   #132
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg virkelig rasist?

Opprinnelig lagt inn av ack, her.

Fodi at negeren trenger ikke nødvendigvis å være fra Afrika. Han kan jo like godt være fra Amerika eller Frankrike. Derfor behovet for å si neger.

En med asiatisk utseende kan godt være fra USA, Frankrike eller for den del fra Telemark, men man kaller dem ikke "gulinger" likevel. Jeg har aldri hatt noe behov for å kunne omtale dem som "gulinger" heller, og jeg kan ikke se at det skal være noe større behov å kalle folk for "neger".

Opprinnelig lagt inn av ack, her.

Jeg forbinder ikke ordet neger med noe negativt, så da bruker jeg det. :gal kvinne:

At du er gal, får stå for din egen regning. Jeg vil vel i første omgang nøye meg med "veldig uhøflig".