Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-22, 11:12   #10
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om at folk poster bildet av seg med filter?

Noen filter løfter og smalner, mens andre bare glatter. Og noen legger på eller "trekker fra" farge.

Jeg bruker bare de filtrene som ligger ferdig på Insta eller Snap, der du blar bortover og endrer farger, etc, men som regel ser naturbilder etc mye bedre ut uten filter, er min mening. På selfies kniser jeg litt over de som kun poster med det glattefilteret. Sånne sommerfugler og hundeører er vel ganske utdatert nå, føler jeg. Til nære venner kan jeg jo sende tullebilder frem og tilbake med ulike filters, da, men det begrenser seg jo hvor lenge det er moro. Mine bilder er stort sett helt uten filter, men vinkel kan være nøye planlagt. Mine dobbelthaker er forbeholdt rl.

Jeg vet det finnes egne apper, da, der man kan gjøre "alt mulig". Kan umulig ble bra.

Jeg hørte/leste at tiktok automatisk legger til et bjutifilter når man poster, og at man aktivt må skru det av selv. Det er jo trist mtp målgruppen på den appen.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat