Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-22, 16:14   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karakterer og inntakskrav

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg er spent på når et evt nytt system vil innføres siden jeg har en som starter VG2 i august og ønsker seg inn på profesjonsstudiet i psykologi. Håper inderlig at hun finner seg noe annet dersom hun ikke kommer inn enn å ta opp fag og vente. Men, det får henne i alle fall til å være særdeles motivert nå og jobbe hardt, så noe positivt er det på en måte.

Det tar lang tid å endre et slikt system, så vi trenger ikke tenke på det engang. Verken for våre eldste eller de yngste, tror jeg.

I mange år har de diskutert inntakssystemet for vgs i Oslo, og jeg tror knerten slipper unna neste år til og med (og jeg trekker et lettelsens sukk for hans del).