Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-22, 22:22   #10
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den beste mandolinen

Å hanske til mandolin. Det må jeg få meg. Alltid livredd for fingrene når jeg bruker dem. Hvilken har du?

Jeg husker forøvrig en butikk et sted i Tyskland jeg var. De var kjent for å ha ALT av kjøkkenredskaper, men bare en variant - den beste - av alt. De testet såklart alt før de bestemte seg for sortimentet. Da jeg skulle kjøpe mandolin, kom de med en schtøgg, billig, rosa greie i plast. Jeg så tvilende på dem, men har aldri angret kjøpet. Den er vel om lag 15 år gammel nå og like god. Vasker den alltid i oppvaskmaskinen og bruker den mye, 2-3 ganger i uken. Litt liten kanskje, det må være det eneste jeg kommer på som kunne vært bedre (men aner egentlig ikke hvor store de pleier å være. Rimelig sikker på at det er denne: https://www.amazon.de/Buchsteiner-Ge.../dp/B0002HP83U

Sist redigert av liefje : 31-07-22 kl 22:33.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat