Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-22, 16:07   #9
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.861
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Martha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Forøvrig er jeg enig med Milfrid.
Rasismen han utsettes for kan ikke brukes som røykteppe for humbugeriet hans. Jeg atr sterk avstand fra rasisme, men er sjokkert over at de bruker det som avledningsmanøver for lureriet hans.

Dette! Så veldig akkurat dette.

Jeg nekter å tro at de som faktisk er rasister ville synes han var helt OK om han bare var hvit. For dem er nok hudfargen bare enda en ting de synes er feil. Jeg forsvarer altså ikke rasister, bare for å understreke det ekstra tydelig, men til og med sånne folk ser at det er mer enn ei ku som er laus her.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat