Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-22, 12:11   #17
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste tips for langdistanseflyvninger?

Jeg vil sove så mye som mulig på fly og legger opp alt etter det. Prøver å få et fly som går sent på kvelden slik at jeg er trøtt. Spiser ofte på forhånd eller tar med mat så jeg ikke er avhengig av å vente på matservering. Jeg må ha vindusplass for å sove godt, men det er jo en smakssak. Tar av meg skoene og tar på deilige, myke sokker. Tar med lystett, myk ansiktsmaske og ørepropper (silikon er best). Gjerne også et ekstra teppe (har et digert, mykt sjal som ofte blir med). Myke, behagelige klær. På veldig lange reiser har jeg også tatt reseptfrie sovetabletter. Jeg pleier faktisk å droppe å drikke for mye så jeg ikke må på do. Ingen alkohol på flyet. I tillegg - dersom jeg ikke får sove har jeg bok, filmer på telefon/ipad.

De fleste fly har lademuligheter, men ta med powerbank for sikkerhets skyld. Har de entertainmentsystem med filmer, noe de fleste har, har de også hodetelefoner til dette. Det beste er om de har on-demand system slik at DU kan velge film selv, ikke bare se den som blir vist til alle. Sjekk flyselskapene/flytype. Bare få flyselskaper tilbyr (gratis) Wifi.

På Seat-Guru kan du få hjelp til å velge det beste setet.

Sist men ikke minst: Fortsett lotto-spillingen. Business class er redningen selv om jeg fortsatt dropper maten der dersom det ikke er et fly på dagtid.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat