Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-22, 11:39   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den bærekraftige og besparende mat-tråden

Forresten, det er lett å fokusere mye på middag, men en god del av det vi spiser er jo andre ting enn middag, så gjerne

- Bærekraftige brødmåltider
- Bærekraftig snacks og godsaker - og hva er verstingene på snacks-siden? (ikke si at det er sjokolade eller smågodt! )
- Drikkevarer, med og uten alkohol - what's hot and not?

Her er jeg helt uten noe clue om hva som er bra og ikke.

Men jeg elsker edamame-bønner når jeg får det på restaurant, så tenker at jeg skal lære meg å lage det som snacks hjemme? Lurt eller ikke noe bedre eller verre enn potetgull?