Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-22, 20:40   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Røde druer som smaker godteri

I går kjøpte jeg, på impuls og av vane, en kurv røde druer. Jeg registerte at det stod «ny smak» (lite klistremerke på siden av boksen) på den, men ellers så den ut som den pleier, og jeg tenkte ikke mer på det.

Kom hjem, skylte druene og la dem i kjøleskapet. Kastet boksen.

Men du og du! Dette er noe jeg ikke har smakt før! Omg, så godt det var! De smakte godteri! Skikkelig kunstig deilig godteri! Og da mener jeg ikke sånn som de grønne cotton candy, eller hva de heter, de som angivelig smaker sukkerspinn. Jeg synes ikke de smaker det. Men disse! DE smakte noe i nærheten av sukkerspinn!

Herrejeremias, så gode de var!

Hva i alle dager har jeg kjøpt? Har jo kastet boksen. Var innom butikken for å kjøpe flere, men det var utsolgt. Det var forøvrig på Coop Mega.

Hjelp!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat