Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-22, 11:32   #583
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.098
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Jeg skal også på Coldplay - igjen.

Egentlig bestemte vi oss for å ikke kjøpe denne gangen siden vi så dem på Wembley i forrige uke. (Forøvrig - det var helt magisk. Jeg følte meg helt spesielt invitert at Chris Martin der jeg satt langt oppe på tribunen sammen med 90 000 andre. )

Men så hadde mannen min hørt rykter om at dette blir den siste turneen deres. Så han kjøpte visst billetter allikevel. Men siden vi ikke har helt oversikt over ungenes eksamener og ferieplanene, så har vi nå billetter både til ekstrakonserten i Manchester den 3. juni og til København den 5. juli.

Vi er ganske sikre på at vi kommer til å få solgt de billettene vi ikke ender opp med å bruke. Jeg har allerede noen som ønsker seg København-billettene.

Ungene gleder seg veldig, for de har ikke sett Coldplay live tidligere. (Mannen og jeg har et spesielt kjærlig forhold til Coldplay siden vår aller første offisielle date var på en konsert med dem.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat