Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-22, 09:26   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var du i Italia i sommer?

Jeg kan jo starte med å svare for egen del. Vi antar at dette var det siste året som begge ungene skulle være med på det meste av ferien. Vi er alle glade i italiensk mat og fikk lyst til å oppleve litt mer av landet. Så da bestemte vi for å svi av store deler av reisekontoen, og oppleve Italia.

Det var en flott ferie, men jeg var glad for at vi ventet til ungene var "store". Snuppa var klar på at hun nok ikke hadde klart å nyte det til fulle før nå.

Men jeg har ikke noen god forklaring på hvorfor vi falt ned på dette valget samme år som "alle andre" tok den samme beslutningen.