Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-07, 18:08   #11
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.074
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La oss børste støv av noen andre dyder enn de sedvanlige FP-dydene!

Nå er ikke jeg helt enig i at barneoppdragelse, IKKE er en dyd som FPerne ikke er opptatt av. Jeg er helt sikker på de fleste legger like mye sjel i å hjelpe barna sine til å bli flotte voksne, som de gjør når det gjelder å lage økologisk gryterett og å holde seg oppdatert i litteraturens verden.

Det er mange ting jeg skulle ønske jeg var bedre på, og mange ting som helt sikkert kunne stjele enda mer av mitt fokus. I det hele så tror jeg min styrke er at jeg kjenner mine mangler og er klar over at jeg ikke alltid strekker til.

Jeg har også innsett at det er menneskelig å ikke alltid være 100% perfekt, men prøver å være så nær som mulig på områder som handler om relasjoner til mennesker jeg bryr meg om. Jeg prøver å være en god mor, sterk partner, hjelpsom datter, rettferdig sjef, forståelsesfull venninne osv. Jeg tror de rundt meg setter pris på at jeg i det minste prøver.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat