Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-22, 11:48   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.151
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enova - jeg skjønner ikke argumentasjonen

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har tenkt som deg. I tillegg burde man hatt supergode finansieringsordninger som gjorde at folk med dårlig likviditet likevel kunne gjort tiltak som er åpenbart lønnsomme, men som koster her og nå ("dyrt å være fattig"). Jeg ser poenget med inflasjon, men er skeptisk til at det skal ha SÅ mye å si.

Utfordringen er vel at hvis Enova støtter slike tiltak, så er det ikke bare de som har dårlig råd som søker om støtte. Jeg ville heller tro at flertallet vil være folk som egentlig har greit med penger fra før, men som er gode på å orientere seg blant alle muligheter. Og i så fall er det klart inflasjonsskapende.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat