Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-07, 18:48   #192
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg virkelig rasist?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Nei, nå trakk du en konklusjon som ikke stemmer, Mim!

Jeg reagerte kun ut fra denne tråden ( englegreiene (tarot?? Har jeg da aldri snakket om) har havnet litt langt bak i bevisstheten de siste dagene).

SELVFØLGELIG er det lov å være uenig. Skulle jeg noen gang og noe sted å uttrykt noe annet?
Alt jeg ville si, var at når noen har innrømt egne feil, så kan jeg ikke fatte motivasjonen bak å fortsette kritikken.

Ikke tenkte jeg på ditt innlegg først og fremst heller ( og humoren & tulletøysingen må ha gått meg hus forbi).

Ok, da så.