Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-22, 17:59   #14
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strømkrisen og næringslivet

Sånn jeg har forstått det er dette en krise som kommer av flere sammenfallende ting. Det startet før krigen i Ukraina, men krigen gjør det verre. Det er lite vann i magasinene, og ikke nok strøm tilgjengelig i Europa. Dette strømutvekslingssystemet fungerer vel bare bra når det faktisk er nok strøm.

Jeg er medlem i gruppa vi som vil ha billigere strøm (eller noe slikt), burde melde meg ut for jeg syns det er veldig mye unyansert som kommer der og også en del ganske ufine personkarakteristikker på de som leder landet vårt nå. Likevel så tenker jeg den er et bilde på hvor befolkningen er nå og det kan se ut som de som styrer landet har et kommunikasjonsproblem. Det oppleves tidvis som bekymringen til folk bagatelliseres, og det er veldig uheldig. Jeg syns også de burde sagt noe om hva de tenker om næringslivet og strømkostnader.