Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-22, 12:55   #1
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lærerstreiken

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg må innrømme at jeg ikke har fulgt så godt med i nyhetsbildet de siste par ukene, men jeg merker naturligvis at mellomste på 15 ikke har skole denne uken.
Er det planer om samtaler med det første? Noen som vet?
(Bergen)

Riksmeklar prøvar på nye lærarsamtalar
PUBLISERT KLOKKEN 11:43 ILÆRERSTREIKEN
Riksmeklar Mats Ruland seier til NRK at han har planlagt nye samtalar med partar i lærarstreiken i løpet av veka.

– Det er ein ganske fastlåst og vanskeleg situasjon, men vi gir ikkje opp, seier Ruland til NRK. – Konflikten er mogleg å løyse.

Måndag denne veka slå riksmeklaren fast at samtalar førre veke og i helga ikkje førte fram, og lærarstreiken vart dermed trappa opp frå tysdag. Fleire enn 6.500 lærarar er i streik.

– Partane har eit ansvar for å løyse konflikten, den rammar no mange elevar, og det er uheldig om dette blir langvarig, seier Ruland.

Fra nrk.