Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-22, 14:09   #29
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lærerstreiken

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg synes det er skikkelig dumt at elever som ble særlig hardt berørt av hjemmeskole (som mine barn) nå er rammet av streik. Neste uke tror jeg 7. klassingen har tre timer eller noe, hvorav en halvtime er fysisk (som sikkert avholdes pga at den ansatte ikke er lærer og dermed ikke streiker). Det er mulig det er noe av poenget. Men som forelder, synes jeg godt man kunne tatt ut barn som i liten grad var på hjemmeskole. Jeg har venner med barn som har/har hatt skolevegring som skjelver i buksene av skrekk hvis barnet atter en gang blir mye hjemme, og hva det vil føre til.

Det er så skrekkelig at de som har blitt hard rammet av korona tiltak igjen skal være hjemme, uten undervisning. Hvor stor påvirkning får dette fremover, og hvordan skal hull i kompetanse dekkes ? I vår familie betyr dette at vi driver kjøkkenbord undervisning også i høst, det ser ut til å bli den nye normalen.