Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-22, 14:09   #30
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lærerstreiken

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Men det har de ikke valgt selv da. Det er forbundet som bestemmer hvem som skal tas ut i streik. De streiker for alle lærere, ikke bare "lektorer i vgs".

Nemlig.
Og helt ærlig? Både samboeren min og jeg kunne tjent 2-300 000 mer i året hvis vi hadde holdt oss til de opprinnelige karrierene våre og ikke gått inn i skoleverket. Jeg som i tillegg har jobbet i det private tidligere, får ikke lønns-uttelling på det. (bare stort studielån).

Det er dessuten ikke bare penger det streikes for. Trenden med å sette inn ufaglærte i skolen øker.