Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-22, 14:05   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle de beste forslagene til verdens trangeste gang

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Kan du vurdere et grunt skap, i stedet for et dypt? Da er det akkurat plass til sko på hyller, og skapet ruver lite ut i rommet. Da har man stenger som går på tvers, så det er litt mindre praktisk sånn sett. Og så kan man ha sånne uttrekkbare knaggrekker. Og så bør du lage en løsning i loftsboden som er LETT og TILGJENGELIG sånn at det er easy-peasy å rydde sesonger. Er det krøllete og man må rydde hele boden for å komme til, så blir det ikke gjort. Har jeg hørt.

Ja, lett og tilgjengelig i loftsboden er et must. Og da krever det at jeg rydder der også. Litt av problemet er jo at sånn som nå har jeg hvertfall 4 ulike jakker jeg bruker. Om bare bittelitt er det tweedsesong, og den kan være ganske kort, eller lang. Og overlappe med vinter. Så det er så MYE opp og ned i boden om jeg ikke skal ha ca 7 jakker tilgjengelig. :sutrestemme: Også er jakkene til mennene i mitt liv så SCHWÆRE og ikke like dekorative som mine, så de bør jo inn bak en dør.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Bytter du til et grunt skap i samme system, så kan du også gjenbruke dører.

Godt (kjedelig) gjenbrukspoeng.

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Jeg syns det er gull verdt å skjule ting bak en dør, så ville starta med å senke stanga i skyvedørsgarderoben, og kanskje ominnrede så den blir mer tilpasset ditt behov?

Litt av greia er at jeg ikke liker skapet. Men jeg ser poenget med dør (ref ikke alle jakker er like fine som mine), samtidig så vil jeg ha den luften typ tre (pene) jakker på henger på en retro hattehylle gir. Ja, utopisk, jeg vet.

(det som utløste dette var en artikkel i New York Times som het "Make your hallway a destination". Hørt noe så teit? Jeg har ikke tenkt til at den trange tarmen skal bli vårt nye tilholdssted akkurat, men jeg vil allikevel at gangen min skal være litt hyggeligere å møte enn den er nå.)

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat