Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-22, 19:09   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lærerstreiken

Vi kan ikke bestemme hva vi skal undervise, men på hvilken måte vi skal gjøre det. Og jeg står for det jeg skrev over, den dagen noen bestemmer på hvilken måte jeg skal fremføre budskapet mitt på så har jeg ikke noe mer å gjøre i skolen. Jeg er den læreren jeg er fordi jeg kan bestemme selv hvordan jeg legger opp timene mine.

Det er heller ikke mulig i mine øyne å gjøre en god jobb som lærer dersom man ikke er fleksible. Man kan planlegge så mye man vil, men det er ikke før du setter foten inn i klasserommet at man vet hva som vil fungere den timen. Man kan komme fra en klasse med et dødsbra opplegg og time, og så går det i dass i den andre klassen selv om man tilsynelatende gjør det samme.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat