Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-22, 18:25   #7
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.701
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det dumt at strømprisen synker nå, eller hvordan funker egentlig strømstøtten?

Den eneste smarte ovnen vi har er død. Kan stille inn så mye vi bare vil. Tallene lyser og det røde lyset for at den varmer. Ikke det som viser at den er på nett da, Wifi som den jo skal kunne styres over, smart. Men smaet eller ei. Så lenge den uansett ikke lager varme, så er det ikke til hjelp.

Akkurat nå lurer jeg mer på om strkoven har fått samme sjuke. Den lager ikke så mye lys heller da. Men den surrer da litt rundt. Men jeg lurer på om pizza noen gang bli ferdig på sånn ca 50 grader.... Håper vi får futt på den i det minste.

Men jeg mistenker uansett at september bli en dyr mnd for strøm. For vi betaler nok fullt ut for de dyre dagene dersom resten av mnd blir billig nok.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat