Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-22, 22:43   #3
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lærerstreiken

Tenk om alle lærere har Inputs holdning!
Flere hundre tusen av sitt yrke ønsker da å gjøre jobben sin som de mener er best, og vil slutte dersom de ikke får lov til det.

Vi må stikke fingeren i jorden å se hva er rammevilkårene i skolen, som ellers i offentlig sektor, og begynne å finne løsninger som muliggjør en best mulig tjeneste innenfor de rammevilkårene.
I helsetjenesten, som er det jeg kjenner har vi også veldig mange sårbare tjenestemottakere som trenger individuell tilpasning, men det aller viktigste vi gjør nå er å strømlinjeforme alle tjenester slik at de aller fleste kan passe inn der. Slik frigjør vi ressurser til de som har mer krevende behov.
Vi digitaliserer overalt, og f. Eks digitale konsultasjoner glir bedre og bedre jo mer øvelse behandler og pasient får.
Alle mulige tiltak iverksettes for å standarisere og å optimalisere alt vi gjør, og den omstillingen må vi taktil det beste for alle.

Jeg er helt enig i at offentlige tjenester har alt for dårlige overføringer, og den diskusjonen er antakeligvis den aller viktigste å ta nå, men mens vi venter på den må vi alle gjøre det beste ut av det vi har nå. Og det tror jeg ikke er å motarbeide standardisering, digitalisering og alt som kan gjøre hverdagen for både tjenesteyter og mottaker bedre.