Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-22, 09:55   #9
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

DER var tråden!

Jeg startet en, ene og alene for å svare på spørsmålene i den forrige, om glasskåret i fingeren, som helsevesenet ga meg time til å fjerne i uke 46.

Det skarpe glasskåret ble målt av legen til å sitte 4-5 mm inn, og være 4-5 mm langt. Grisevondt å komme borti, selvsagt. Flere ganger stakk det hull ut i huden, ble masse blod og, ja.

MEN: Nå tror jeg at jeg har fiksa det sjøl! Jeg drev og gravde en grøft, og det er jo litt trøblete med tommelen stikkende ut, og så fikk den seg en skikkelig "dunk". Blødde som en sil, skylte det full fart, og gravde videre. Og oppdaget etterhvert at det ikke gjør vondt mer, og såret gror pent. Så tror pinadø jeg slo det ut! (Har nå i stedet fått skikkelig med gnagsår på fingertuppene av samme arbeid, så fortsatt litt redusert tastaturkapasitet, menmen.